Today's.

Jesteśmy agencją edutainmentową. Przygotowujemy i realizujemy rozwiązania szkoleniowe dla biznesu wykorzystujące metodyki edutainmentu, czyli naukę przez eksperymentowanie, zabawę i działanie. Nie prowadzimy dwóch takich samych szkoleń, ponieważ nie ma dwóch identycznych firm. Za każdym razem przygotowujemy rozwiązanie dokładnie sprofilowane pod kątem specyfiki Klienta.

Prowadzone przez nas szkolenia oparte na inteligentnej zabawie wyzwalają zdecydowanie większe zaangażowanie uczestników w naukę. Przyjemność towarzysząca nauce w nadzwyczajny sposób zwiększa efekty naszych szkoleń edutainmentowych.

Chcemy, aby nasza praca wnosiła rzeczywistą i namacalną wartość do pracy naszych Klientów, bo tylko wtedy nasz wysiłek ma sens. Uważamy, że szkolenia nie tylko mają nauczyć konkretnych umiejętności, ale także powinny kształtować mentalność, która uznaje, że wartości naprawdę mają znaczenie w biznesie, że etyka i skuteczność nie wykluczają się nawzajem, że rezultaty biznesowe firmy i dobro ludzi idą ze sobą w parze, że biznes tworzą ludzie i ostatecznym podmiotem jest człowiek.

Przez 20 lat z powodzeniem kreowaliśmy i organizowaliśmy wydarzenia oraz szkolenia biznesowe. Nasz wspólne doświadczenia i kompetencje w naturalny sposób łączą się i uzupełniają w obszarze edutainmentu.

Pracujemy w zespole interdyscyplinarnym. W zależności od celu i zakresu szkolenia zespół składa się ze specjalistów z różnych dziedzin: biznesu, edukacji, sztuki, sportu. To pozwala na zaprojektowanie rozwiązania spełniającego potrzeby zarówno uczestników, jak i firmy Klienta.


O nas.

Card image

Krzysztof Pilarczyk

Partner zarządzający


W naszej firmie jest odpowiedzialny za strategię rozwoju treści i innowacyjne programy szkoleniowe.

Ma 25-letnie doświadczenie w branży szkoleń dla biznesu. Przeprowadził ponad 2500 dni szkoleniowych i zarządzał projektami szkoleniowymi dla najsilniejszych marek w Polsce . Pracował m.in. dla firm Bosch, Sandvik, Link 4, Warbud, Orlen, ZE PAK, Polsat, PKO Bank Polski. Jest autorem programów szkoleniowych dotyczących zdolności firm i pracowników do adaptowania się do zmian. Stworzony przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony przez jedną z największych firm szkoleniowych na świecie i nagrodzony przez amerykański portal Training Industry w kategorii szkoleń z przywództwa.

Miłośnik leśnych ogrodów, twórczości Radiohead, Nietzschego oraz kawy i papierosów.

Card image

Piotr Narożnik

Partner zarządzający


W Today’s zajmuje się pozyskiwaniem i współpracą z nowymi Klientami oraz zarządzaniem wydarzeniami edutainmentowymi.

Od ćwierć wieku zaangażowany w pracę w mediach i reklamie. Przez ostatnie 20 lat zarządzał agencją eventową, która odnosiła wiele sukcesów współpracując z takimi firmami jak PKO Bank Polski, Era GSM, Philip Morris, Samsung, Totalizator Sportowy. Sprawny organizator złożonych projektów edutainmentowych, eventowych i marketingowych. Zorganizował przeszło 500 wydarzeń w Polsce i zagranicą. Pełnił funkcję City Directora w trakcie Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Kobiet 2009. Jest twórcą wielu nieszablonowych rozwiązań edutainmentowych, zgodnych z najnowszymi światowymi trendami w tej dziedzinie.

W życiu prywatnym i biznesie jest wielkim zwolennikiem imperatywu kategorycznego Kanta.

Card image

Marcin Nowak

Dyrektor kreatywny


W Today’s odpowiedzialny jest za tworzenie rozwiązań edutainmentowych dostosowanych do potrzeb Klientów oraz za strategię marketingową firmy.

Od 16 lat pracuje w mediach: copywriter jednej z największych agencji reklamowych w kraju, zarządzał projektami internetowymi największych wydarzeń sportowych na świecie, takich jak Euro 2012 czy Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro 2016.

Pracował dla redakcji Rzeczpospolitej, Gazeta.pl, radiowej Jedynki, zarządzał również redakcją sportową portalu Polskieradio.pl.

Wielki fan klubu Tottenham Hotspur, Bałkanów i twórczości Paolo Sorrentino.

Mieliśmy przyjemność pracować m.in. dla