Jako menedżer i przywódca niczego nie osiągniesz w pojedynkę. To, czy inni ludzie oddadzą ci swoje serca i wysiłek zależy od tego, czy w ich oczach zasługujesz na to.
Szkolenie Big Boss jest dedykowane dla menedżerów, liderów, przedsiębiorców, którzy chcą, aby kierowane przez nich zespoły osiągały świetne rezultaty dzięki ponadprzeciętnemu zaangażowaniu każdego pracownika. Każdy menedżer niejednokrotnie staje w obliczu dramatycznego wyboru: czy poświęcić wyniki dla dobra ludzi, czy dbać o dobro ludzi kosztem wyników. Szkolenie udowodni menedżerom, że ta alternatywa jest fałszywa. Uczestnicy nauczą się jak zachować doskonały balans między egzekwowaniem wyników i empatycznym podejściem do ludzi, między pryncypialnością co do zasad , a nowatorskim podejściem wobec wyzwań. Zdobycie tych umiejętności pozwoli uczestnikom na zdecydowanie lepsze godzenie sprzecznych oczekiwań, priorytetów i potrzeb, z którymi się stykają w swojej pracy. Jako wspaniali szefowie będą potrafili tworzyć świetne zespoły, które osiągają świetne wyniki.
Tematy:
Nie jest prawdą, że firmy muszą umieć się adaptować do zmieniającego się rynku, ponieważ przetrwanie nie jest obowiązkowe. Natomiast jeśli firma jednak ma zamiar przetrwać, to szybkie adaptowanie się do zmian staje się koniecznością. Rzeczywistość biznesowa jest zmienna, niestabilna, nieprzewidywalna i płynna. W przystosowaniu się firmy do zmian szczególną rolę odgrywają menedżerowie i liderzy. Bez ich prawdziwego zaangażowania oraz umiejętności zarządzania, komunikowania i motywowania do zmian trudno jest liczyć, że inicjatywa zmiany skończy się powodzeniem.
Tematy:
Różnorodność pracowników zyskuje na znaczeniu. Zróżnicowanie zespołu pod względem wielu lub osobowości pracowników stymuluje innowacyjność i twórcze rozwiązywanie problemów. Jednak , gdy taki zespół jest niewłaściwie zarządzany, zróżnicowanie prowadzi do konfliktów, powstawania niechętnych sobie grup i dezintegracji zespołu. Dlatego wykorzystanie szans wynikających ze zróżnicowania zależy od jakości pracy lidera takiego zespołu.
Tematy:
Czy istnieje poprawny sposób radzenia sobie z konfliktem? Jakie są skutki złego zarządzania konfliktem?. Konflikt w miejscu pracy może być nieunikniony, ponieważ pracownicy mają różne osobowości, cele i opinie. Zarządzanie konfliktami jest jednym z podstawowych szkoleń, które oferujemy menedżerom i przełożonym. Nauka skutecznego radzenia sobie z konfliktami jest niezbędną umiejętnością dla każdego kto zarządza ludźmi.
Tematy:
Koszmar każdego menedżera: jeden z twoich najlepszych pracowników rezygnuje z pracy dla ciebie. Kiedy ktoś taki odchodzi, wszyscy inni zaczynają się zastanawiać, czy powinni szukać nowej pracy. Dlatego retencja pracowników powinna znajdować się wysoko na liście priorytetów każdego menedżera. Uczestniczenie w tym szkoleniu pozwoli menedżerom na poznanie skutecznych strategii zatrzymywania kluczowych pracowników i zastosowania ich w swoim zespole.
Tematy:
Motywacja to najpotężniejsza emocja, którą pracownicy codziennie wprowadzają do pracy. Zaangażowanie menedżera w motywowanie pracowników poprzez wspólną wizję i komunikację jest podstawową umiejętnością, którą świetni menedżerowie wnoszą do pracy.
Tematy:
Temat mentoringu jest szczególnie polecany dla menedżerów lub specjalistów, którzy uczestniczą w procesie sukcesji w firmie. Uczenie innych wymaga rozwinięcia specyficznych umiejętności, które czynią mistrza – mentorem. Szkolenie pomoże mentorom w solidnym przygotowaniu się do tej roli, co pozytywnie wpłynie na budowanie kultury dzielenia się wiedzą w firmie.
Tematy:
Świetni menedżerowie potrafią pomagać pracownikom w poprawianiu ich wydajności pracy oraz w uwolnieniu przez nich pełni swojego potencjału. Konsekwentne stosowanie coachingowego stylu zarządzania wpływa na poprawę wyników pracy, zwiększenie motywacji i transfer wiedzy w zespole.
Tematy:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób przygotowywanych do objęcia funkcji menedżerskiej i menedżerów niedawno awansowanych. Dzięki uczestniczeniu w szkoleniu nowi menedżerowie będą potrafili uniknąć typowych błędów na początku drogi, co umożliwi szybsze osiągnięcie optymalnej efektywności w zarządzaniu.
Tematy:
Przywódca, za którym nikt nie podąża jest tylko spacerowiczem. Przywódcą staje się ktoś, kto wie dokąd zmierza i potrafi sprawić, aby inni ludzie chcieli tam z nim iść. Przywództwa można się nauczyć, można je w sobie rozwinąć i kultywować. Wymaga to świadomości własnych walorów, uzdolnień lub cech, które sprawią, że znajdzie się odpowiedź na pytanie „Dlaczego inni ludzie mieliby za mną podążać?”. Uczestnicy szkolenia nauczą się jak rozwinąć swoje przywództwo opierając się nie na władzy, lecz na cnocie pokory, szacunku wobec innych i wewnętrznej determinacji w osiąganiu wartościowych i etycznych celów
Podczas szkolenia uczestnicy przejdą 4 lekcje przywództwa:
We współczesnych dużych organizacjach na szczeblu dyrektorów generalnych jest zaledwie 3-4 % kobiet. To dosyć zagadkowe, a nawet tajemnicze zjawisko. Z wielu badań wynika wszak, że kobiety, które piastują funkcje menedżerskie mają podobne rezultaty jak mężczyźni. Efektem warsztatu jest wzrost świadomości siebie i wzmocnienie poczucia wartości i zaufania do własnych możliwości przez kobiety pragnące pomyślnie rozwijać swoją karierę menedżerską.
Podczas warsztatu poruszone są zagadnienia:
Zespół to nie jest po prostu grupa ludzi, którzy ze sobą pracują. Zespół to grupa ludzi, którzy mogą sobie nawzajem zaufać i polegać na sobie.
Gdy współpraca najważniejszych menedżerów firmy źle działa, cierpi na tym cała firma. Celem warsztatów Teamship jest przełamanie mentalności silosowej we współpracy między najważniejszymi menedżerami firmy poprzez wzrost świadomości zespołowej, zbudowanie kultury wzajemnej odpowiedzialności, wykreowanie zdrowych interakcji w zespole oraz wypracowanie planu odnowy jakości współpracy.
Wypracowane podczas warsztatów rozwiązania pozwolą na:
Aż 62% pracowników nie jest zainteresowana tym, czy ich firma odniesie sukces. Wynika to z powszechnego deficytu odpowiedzialności i postawy „Robię tylko swoje, a reszta mnie nie interesuje”.
Tematyka szkolenia oparta jest na 4 filarach budowania kultury współodpowiedzialności w firmie: przejrzystości działań i decyzji, zakresie współudziału pracowników, wzajemnym dzieleniu się informacjami zwrotnymi oraz poziomowi integracji zespołu. Efektem szkolenia jest stworzenie fundamentu kultury współodpowiedzialności w firmie w codziennych relacjach pomiędzy pracownikami z różnych obszarów firmy.
Tematy:
Szkolenie na temat różnorodności to jeden ze sposobów podnoszenia poziomu wiedzy i zwiększenia wiedzy pracowników oraz wrażliwości na kwestie różnorodności. Zapewnia również pracownikom zestaw umiejętności, które pozwalają im skutecznie radzić sobie z różnorodnością w miejscu pracy.
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich pracowników, którzy pracują w zróżnicowanych zespołach.
Celem szkolenia jest lepsze zrozumienie i rozwiązywanie problemów związanych ze współpracą i komunikacją pomiędzy pracownikami w różnym wieku. Skutkiem szkolenia jest polepszenie współpracy i zwiększenie wzajemnego szacunku i zrozumienia miedzy pracownikami z różnych pokoleń
Tematy:
Warsztat ma na celu wzrost świadomości i wiedzy na temat zróżnicowanego wkładu kobiet i mężczyzn w efekty zespołu, a także zdobycie umiejętności lepszej współpracy pomiędzy kobietami a mężczyznami. Ten pionierski warsztat w niesłychany sposób otwiera uczestników na nową jakość współpracy w zespołach złożonych z kobiet i mężczyzn.
Tematy:
Mianem zespołu turkusowego określa się zespół o bardzo wysokim stopniu autonomii i samozarządzania. Szkolenie stanowi zestaw najlepszych praktyk w samozarządzającym się zespole i dostarcza technik pracy zespołu wysoce autonomicznego.
Tematy:
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności komunikowania się w oparciu o koncept M.B. Rosenberga porozumienia bez przemocy.
Uczestnicy szkolenia zdobędą kompetencje:
Przełożeni, firma, inne osoby mogą wspomóc w rozwoju indywidualnej efektywności. Lecz ostatecznie każdy musi wziąć odpowiedzialność na swój rozwój i efekty swojej pracy.
Szkolenie uczy w jaki sposób zwiększać swoją zdolność adaptowania się do zmian i radzenia sobie w nowych, nieznanych wcześniej sytuacjach. Główną kompetencją rozwijaną na tym szkoleniu jest umiejętność uczenia się z własnych doświadczeń, wyciągania wniosków i stosowania tych lekcji w nowej sytuacji. Jest to niezwykle cenna umiejętność w sytuacji stałych zmian, których doświadczają wszyscy w firmach.
Tematy:
Pracownicy, którzy potrafią myśleć krytycznie przynoszą firmie twórcze rozwiązania problemów, pomagają wprowadzać innowacje i przyczyniają się do zwiększania konkurencyjności. Zdolność do krytycznego myślenia ma znaczenie na każdym stanowisku i w każdym obszarze firmy, gdzie istnieje potrzeba dyscypliny używania rozumu: od biura zarządu do halę produkcyjną.
Podczas warsztatów uczestnicy rozwiną swoje zdolności krytycznego myślenia w następujących sytuacjach:
Warsztat koncentruje się, na budowaniu kompetencji określanej jako prężność psychiczna, czyli umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach i okolicznościach takich jak np. doznanie niepowodzenia lub doświadczanie krytyki.
Tematy:
Celem Warsztatu Flow jest zdobycie umiejętności, które pozwolą uniezależnić własną motywację od czynników zewnętrznych (pochwały przełożonych, uznania klientów, awans, podwyżka itp.) i skupić się na tworzeniu we własnym zakresie doświadczeń optymalnych, czyli takich, które niosą za sobą poczucie przypływu energii, witalności i optymizmu.
Tematy:
Cyfryzacja zmienia kulturę, zarządzanie i sposób komunikowania się z innymi. Dlatego tak ważne stają się umiejętności sprawnego i twórczego wykorzystywania możliwości technologii w cyfrowej rzeczywistości. Analfabetyzm cyfrowy pracowników, którzy nie są informatykami jest w swej naturze identyczny z klasycznym analfabetyzmem, gdzie ludzie niepiśmienni byli w pełni uzależnieni od piśmiennych. Warsztat ten jest rozwija fundamentalne umiejętności cyfrowe zwiększające efektywność pracy.
Tematy:
Warsztat jest przeznaczony dla kobiet, które powracają do pracy po dłuższej przerwie związanej z macierzyństwem i chcą sprawnie odnaleźć się w starym-nowym środowisku pracy. Szczególnie dotyczy to kobiet na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych.
Tematy:
Osobista efektywność jest zależna od tego w jaki sposób osoba zarządza swoimi indywidualnymi zasobami, które może w pełni kontrolować. Celem warsztatu jest zainspirowanie i dostarczenie metod, sposobów i narzędzi wspierających zarządzanie sobą. Szkolenie podzielone jest na cztery bloki ściśle ze sobą związane: zarządzanie czasem, radzenie sobie ze stresem, relacje z innymi oraz dbanie o własną energię i motywację. Każdy z tych bloków może być także zrealizowany jako autonomiczny warsztat.
Tematy:
Twoje wyniki zależą od wyników twoich klientów. Praca z klientami to pomaganie im w osiąganiu ich celów.
Szkolenie Lead to Sale skierowane jest do handlowców zajmujących się sprzedażą B2B. Szkolenie uczy działań jakie powinien podejmować handlowiec, aby skutecznie przekształcać leady w szanse sprzedaży i doprowadzać do zamykania procesu. Szczególnie istotną umiejętnością ćwiczoną w czasie szkolenia jest prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami, którzy nie okazują zainteresowania nawiązaniem współpracy i są zadowoleni ze swoich obecnych partnerów handlowych. Szkolenie uczy krok po kroku umiejętności niezbędnych do perfekcyjnej realizacji poszczególnych etapów procesu. Podczas szkolenia uczestnicy pracują ze swoimi realnymi leadami.
Tematy:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które w swojej pracy negocjują umowy, kontrakty i warunki współpracy ze swoimi klientami, dostawcami lub kontrahentami. Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili negocjować nawet w trudnych sytuacjach zachowując dobre relacje z drugą stroną i osiągając zadowalające rezultaty.
Tematy:
Trening dla pracowników zajmujących się współpracą z kluczowymi klientami firmy. Wiele osób sądzi, że account management to po prosu sprzedaż do dużych klientów. To szkolenie uświadamia, że account management nie jest innym sposobem sprzedaży, lecz jest to inna filozofia podejścia do kluczowych klientów
Tematy:
Ten warsztat pozwoli uczestnikom poznać tajniki drobiazgowego planowania, twórczej organizacji i perfekcyjnej realizacji konferencji, premiery produktu, promocji marki, konwecji, koncertu, festiwalu lub dowolnej imprezy z zakresu marketingu doświadczeń. Warsztaty mają wybitnie praktyczny charakter i odbywają się w rzeczywistej przestrzeni eventowej.
Tematy:
Szkolenie koncentruje się na umiejętności wykorzystania internetowych sieci społecznych (np. LinkedIn, FB itp.) do znalezienia właściwych perspektyw, budowania zaufanych relacji i ostatecznego osiągnięcia celów sprzedaży. Ta technika sprzedaży umożliwia lepsze generowanie potencjalnych klientów i procesu poszukiwania szans sprzedaży oraz eliminuje potrzebę zimnych telefonów.
Tematy:
Szkolenie dedykowane dla pracowników, którzy mają pośredni lub bezpośredni kontakt z Klientami, a przez to mają wpływ ja jakość doświadczeń jakie Klienci wynoszą z kontaktów z firmą.
Profesjonalizm w obsłudze obecnych klientów pozwala na osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej firmy, a umiejętności zdobyte na tym szkoleniu w dużej mierze zwiększą lojalność klientów.
Tematy:
Tradycyjny marketing staje się z każdą chwilą coraz mniej skuteczny. Wartościowa i ciekawa treść powinna stanowić rdzeń współczesnego marketingu.
Podczas warsztatów uczestnicy poznają praktyczne metody tworzenia i wykorzystywania wartościowych treści, które mogą być wykorzystywane marketingowo zarówno w internecie, jak i w formie tradycyjnej.
Tematy:
Edutainment to połączenie najlepszych cech rozrywki z edukacją.
Wprowadzenie aktywnej rozrywki bardzo korzystnie wpływa na ostateczne efekty szkolenia. Zabawa przyciąga i utrzymuje uwagę, pobudza zainteresowanie i zaangażowanie, daje przyjemność , radość i zadowolenie. Uczenie się poprzez zabawę przebiega w sposób nieświadomy, co zapobiega przybieraniu przez uczestników krytycznego lub sceptycznego nastawienia. Zabawa otwiera umysły ludzi na nowe idee, na potrzebę zmiany lub korekty dotychczasowego sposobu działania. Ludzie bawiąc się zostawiają swój sceptycyzm za drzwiami, bo wiedzą, że nikt nie będzie próbował ich do niczego przekonywać.
Realizujemy programy edutainmentowe w następujących obszarach:
Trener, współuczestnicy i przestrzeń są trzema nauczycielami podczas szkolenia. Zajęcia prowadzimy w innowacyjnej przestrzeni starannie dostosowanej do charakteru i celów szkolenia .Przestrzeń szkoleniowa powinna służyć aktywnemu uczeniu się i sprzyjać zaangażowaniu każdego uczestnika. Odpowiednia aranżacja przestrzeni ma wkład w uczenie się.
Świat filmu i biznes mają wiele wspólnych cech. Gdy myślimy o świecie filmu – myślimy przede wszystkim o gwiazdach srebrnego ekranu, czerwonym dywanie na ceremonii rozdania Oscarów, czy naszych ulubionych scenach dzieł największych mistrzów kinematografii. Ale robienie filmów to przede wszystkim wielki biznes, w którym istotną rolę odgrywają sprawne zarządzanie, praca zespołowa, przywództwo, motywacja, minimalizowanie kosztów, współodpowiedzialność, kreatywne myślenie, podejmowanie ryzyka i radzenie sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami. Ponadto tworzenie filmów to cud współpracy. Tak, jak w każdej firmie. Przemysł filmowy ma więc bardzo wiele do zaoferowania. Umożliwia przekazanie istotnych dla biznesu zagadnień w inspirujący i ciekawy sposób. Łączy zdobywanie wiedzy i umiejętności potrzebnych w pracy z rozrywką. Uświadamia pracownikom ich role w biznesie w oryginalny sposób. Poszerza ich horyzonty.
Poprzez wejście za kulisy filmowej sceny uczestnicy mają możliwość poznania od kuchni sposobów pracy w świecie kinematografii, który zazwyczaj jest niedostępny dla przeciętnego człowieka. W ten sposób uczestnicy zajęć będą mogli spojrzeć na swoją pracę z zupełnie innej, atrakcyjnej perspektywy, dzięki której wyciągną dla siebie pouczające i często zaskakujące wnioski.
Uczestnicy biorą udział w czterech warsztatach:
Warsztaty przygotowaliśmy we współpracy ze Szkołą Filmową w Łodzi. Zajęcia są prowadzone w przestrzeniach Filmówki przez najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie, którzy pracowali przy wielu wybitnych produkcjach filmowych, takich jak nagrodzonym Oscarem filmie „Ida”, czy filmie „Zimna wojna” - zdobywcą Złotej Palmy w Cannes.
Podczas zajęć uczestnicy korzystają z profesjonalnego sprzętu wykorzystywanego w czasie realizacji filmów.
Warsztaty mogą być przeprowadzone w innej lokalizacji po odpowiedniej adaptacji pod kątem specyfiki ćwiczeń.
W warsztatach może wziąć udział od 40 do 200 osób.
W idealnej firmie wszystkie działy wspólnie dążą do osiągnięcia kluczowego celu dla całego przedsiębiorstwa. Jednak często poszczególne komórki skupiają się na zadaniach powierzonych ich określonej sferze, co wpływa na tworzenie się silosów. Ogromne znaczenie ma wówczas funkcjonowanie zespołu najważniejszych menedżerów firmy (Top Management Team). Zwykle jest to grupa ludzi obdarzonych silnymi osobowościami, którzy w walce o wpływy mogą wytwarzać konkurencyjne agendy w firmie. Negatywnie wpływa to na koncentrację na głównym celu, obniża spójność organizacyjną i wydajność.
Celem warsztatów TeamShip jest wprowadzenie realnych zmian w usprawnieniu działania TMT poprzez wzrost świadomości zespołowej, zbudowanie kultury wzajemnej odpowiedzialności, wykreowanie zdrowych interakcji w zespole oraz wypracowanie planu odnowy jakości współpracy.
TMT funkcjonuje niczym Sztab Generalny armii, który jest odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii działania. Każdy członek Sztabu jest odpowiedzialny za zarządzanie odrębnym obszarem, lecz wszystkie działania są podporządkowane osiąganiu wspólnych celów strategicznych.
Warsztaty są przygotowane we współpracy ze specjalistami Akademii Sztuki Wojennej i odbywają się na terenie Akademii. Uczestnicy biorą udział w zajęciach w Centrum Symulacji i Komputerowych Gier Wojennych, które są prowadzone przez doświadczonych oficerów wojska. W czasie warsztatów uczestnicy korzystają z dostępnej na miejscu infrastruktury wojskowej, która dodatkowo uatrakcyjni zajęcia (np. strzelnica wojskowa, pokaz działań antyterrorystycznych, instalacje ćwiczebne).
Rezultaty warsztatów:
Wartości i etyka w miejscu pracy wpływają na relacje między współpracownikami, a także na sposób, w jaki klienci postrzegają firmę. Wiele organizacji ma podobne obszary zainteresowania, jeśli chodzi o wartości i etykę. Obejmują one, ale nie ograniczają się do uczciwości, odpowiedzialności, szacunku, troski i niezawodności. Niezależnie od tego ile i jakie wartości są deklarowane, najistotniejsze jest to, w jakim stopniu te wartości żyją w codziennych praktykach biznesowych i zachowaniach wszystkich pracowników.
Wspieramy firmy w procesie implementacji wartości poprzez przygotowanie i przeprowadzenie sesji warsztatowych, których efektem jest:
Celem warsztatu jest odkrycie i zdefiniowanie kluczowych wartości firmy oraz zaprojektowanie systemu ich wdrożenia we wszystkich istotnych obszarach działalności firmy:
W projektowaniu scenariusza warsztatu kierujemy się głównie wielkością firmy. Scenariusz warsztatów dla firm do 100 osób opieramy są na podejściu Tony’ego Hsieh, w którym można zaangażować większość pracowników firmy. Dla firm większych, powyżej 100 osób wykorzystujemy model „Misja na Marsa” autorstwa Jima Collinsa.
Zorganizowanie Dnia Wartości ma istotny wpływ na przeniesienie zdefiniowanych wartości w codziennych zachowaniach pracowników. Dobrze zaprojektowany Dzień Wartości powinien być dla pracowników ekscytującym doświadczeniem i wyzwolić w nich autentyczne zaangażowanie w tworzeniu kultury firmy opartej na kluczowych wartościach firmy. Kiedy ludzie naprawdę dobrze się bawią chętniej się otwierają na nowe idee.
Główne elementy organizowanych przez nas Dni Wartości:
Troszczenie się o wartości wymaga od pracowników umiejętnego reagowania w sytuacjach, gdy wartości są łamane. Celem warsztatu jest wyrobienie w pracownikach nawyku proszenia, dawania i przyjmowania informacji zwrotnych dotyczących zachowań, które nie są zgodne z określonymi zasadami i przyjętymi zasadami.
Poza udoskonaleniem umiejętności przekazywanie sobie informacji zwrotnych uczestnicy zostaną wyposażeni w aplikację usprawniającą informacje zwrotne.
Efektem tego warsztatu będzie w głównej mierze wytworzenie kultury wzajemnego feedbacku w firmie, co wpłynie na wzmocnienie wartości funkcjonujących w organizacji.
Bierność pracowników, konflikty, niska efektywność, małe zaangażowanie… Problemy widoczne w firmie nie zawsze mają swoje źródło w firmie. Człowiek jest niepodzielną istotą i pracownicy swoje problemy osobiste przenoszą do pracy. Sfera osobista i zawodowa wzajemnie się przenikają. Dlatego troszcząc się o dobrostan pracowników warto dbać ich zrównoważony rozwój, a nie tylko czysto zawodowy.
Zrównoważony rozwój w obszarze społecznym, emocjonalnym, psychologicznym oraz fizycznym stanowi podstawę prowadzonych przez nas programów wellbeingu.
Trudno osiągnąć dobre samopoczucie w pracy, gdy pracownicy doświadczają problemów w domu. Zdarza się, ze w poniedziałek ludzie przychodzą do pracy i odpoczywają od problemów domowych.
Tematy warsztatów z kompetencji społecznych:
Dzięki tego typu warsztatom pracownicy będą potrafili harmonijnie łączyć wyzwania zawodowe, osobiste i rodzinne.
Coraz więcej osób chce spróbować medytacji w pracy, pomimo częstego sceptycyzmu na początku. Także coraz więcej firm dostrzega korzyści z praktykowania medytacji przez pracowników w czasie pracy. Tempo pracy, presja czasu, stałe napięcie sprawia, że wiele osób czuje się wyczerpana emocjonalnie i fizycznie w ciągu dnia pracy. Zamiast kolejnej filiżanki kawy, zdrowszym i lepszym rozwiązaniem jest zatrzymanie się na chwilę, uspokojenie myśli i odświeżenie umysłu dzięki kilkuminutowej medytacji przy własnym biurku. Jednak wiele osób nie potrafi odizolować się mentalnie od otoczenia, aby przez chwilę dać odetchnąć swojemu umysłowi.
Celem warsztatu jest propagowanie wśród pracowników umiejętności mentalnego i emocjonalnego regenerowania się poprzez kilkuminutową minutową medytację w ciągu dnia pracy. Warsztaty uczą technik krótkiej medytacji dla każdego i w każdym momencie.
Celem warsztatów i szkoleń na temat dobrostanu fizycznego jest uświadomienie i promowanie wśród pracowników zasad higieny zdrowotnej zarówno w czasie pracy, jak też poza nią.
Tematyka warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:
Zajęcia mogą odbywać się w miejscu pracy, ale także mogą być znakomitym uzupełnieniem szkoleń z zakresu radzenia sobie ze stresem lub zarządzania emocjami.
Uczenie się przy okazji wspólnego posiłku to świetny sposób na poszerzanie wiedzy w swobodnej i miłej atmosferze. Sesje odbywają się w porze lunchu, trwają 30-90 minut i dotyczą ciekawych i praktycznych zagadnień związanych z rozwojem zawodowym lub osobistym uczestników.
W zależności od tematu zapraszamy gości specjalnych i wzbogacamy sesję o rekwizyty, które zwiększają atrakcyjność i efekty edukacyjne sesji, na przykład odpowiednie przygotowanie pizzy, która pełni rolę wykresu kołowego przedstawiającego ważne dane i fakty.
Zajęcia mają charakter otwarty, więc mogą w nich uczestniczyć dowolne osoby zainteresowane danym tematem.
Sesja Lunch&Learn jest rejestrowana na wideo, aby umożliwić jej udostępnienie pracownikom, którzy nie mogli być obecni.
Tematem sesji może być praktycznie dowolny temat. Poniżej są przykładowe tematy przeprowadzonych przez nas spotkań:
Mieliśmy przyjemność pracować m.in. dla